Friday, May 14, 2010

fikiran ku buntu~


fikiran ku buntu yg mana satu jadi pilihanku huhu~ bende ni la yg melayang-layang kt fikiran skang cadang nk amek sijil spm dlm waktu cuti ni mmng dari dulu dh plan kalo nk amek nk pegi amek ngan kwn2 yg aku rapat tapi ade org mendesak aku die sroh gi reunion
The Phoenix Generation 21st batch of Sekolah Menengah Sains Teluk Intan
what da hell man!!!
aku ckp aku tk nk gi pastu knape yg dipakse2
bkan nye aku tk nk jumpe kengkawan
cume bajet lari aaa kalo gi reunion
bukit merah la ngat dekat ke duit mkn & minum
duit blanje lagi, duit dan duet dan duet
kalo aku ni cop duet boleh la pegi
kalo tiap2 ari boleh gi bukan stakat
bukit merah gunung-ganang pon bleh naek
pkai heli je~

i'm fixed my point ok~
i'm not going!!





7 comments:

ichaq™ said...

heh. apekes xg runion?

hasril107 said...

itula kes nye~
bajet takde~~~
taon dpan kne dok umah sewa huhuhuh
mau byar deposit lorrrrr~

virgo_blue91 said...

hasril bajet dah dikurangkan kepada rm50...ko leh pinjam kat sape2 dulu kan?

hasril107 said...

aku tk leh nk janji la~

cey_ay@18 said...

sumpah terasa org 2 aku!!!
let me tell u,,aku xpenah pakse ko g reuni0n....
sdgkn aku rase sgt rugi c0z x g!!!
sbb aku x cuti ag tym 2!!!
kalo aku jd ko aku g..
agp0n da 50 je kn..
word pakse ko g reunion 2 sgt xfair!!sory 2 say la...
apsal laq aku nk pakse ko n sbbpe laq aku xnk ko j0in kterg..
s0ry,,aku x kesah p0n klu ko nak j0in kterg...xmati p0n aku..
anyway,,decision dlm tgn ko..
papep0n,,i'm sorry..it's juz misunderstood...ok..hmm skrg2ny aku da betr0s terang..xkesah na ckp pe..hu

hasril107 said...

BKAN KO LAAAAAA HISH KO NI SLAH PAHAM KE APE CEY_AY~~~~

amirfazwan said...

adeh...
aq pn kalu gi...yg 4bh je kot..
5hb sepupu aq kawen...

jgn gaduh2 wei..
=P