Sunday, May 9, 2010

2 months!

sebenarnye tk tau nk update
pasal ape idea nk update blog ni pon
semakin lame semakin hilang
tapi apekan daye kalo ditinggal kn lame2 bersarang, bersawang dan
segala nye yg kt belakang die ade n-g

semenjak sibuk ngan aktiviti harian mase
kt kampus aku dh tk de mase sebenarnye nk update
blog kesayangan tapi tibe2 rajin plak ari nie.
cuti pon dh start, tapi tak tau la ape yg nk dibuat
duduk kt rumah...
rumah skang dh besa tk mcm dulu
bilek aku pon bertambah la besarnye hik3~
tv, ps2 and internet sume ade dlm bilek
alamatnye tk kuar kluar bilek la aku

arie ni mase ngah online tibe2 je rase nk meyelongkar
blog org ramai hik3~
of course la blog kawan2. lame sngat dh tk bace blog org
time by time i've seen that actually my friends which is
from my high school, they have improve a lot
for example keboy, topek and etc....
they all are good in blogging huhuhu~
terase tercabar gak
apsal la diorang ni sume ade je idea nk di abadi kan
dalam blog diorang
tapi keboy huhu skang ni smakin fasih berbahase igngeris

*thumbs up for you*

maybe aku pon ade gak bende nk msokkn dlm blog
tapi cume mls sskit hik3~
but i'll try to update from time to time
kalo ade berite baek ke gembire ke ape2 ke insyaALLAH
akan dimasukkn dlm blog ini

bye~


3 comments:

HER said...

ko nye signature cantik!!

insankamil said...

ape la yg ko nk jeles dgn citer aku tuh...x masuk exm pun....he3...

Hasril Abd Hamid said...

topeq: hahahah~ bkan aku jeles ngan cite ko tapi aku jeles korang nye blog slalu pnoh ngan tulisan hik3~

echaq:kalo ko nk wat boleh ko amek je link ni....http://www.mylivesignature.com/