Monday, January 17, 2011

I have answer you question


assalamualaikum...

baru tadi aku buka formsprings setelah berkurun
tak dibuka sbb mls
dan aku rase formspring ni mcm tk de arah
dalam beratus-ratus soalan
ini yang paling menarik perhatian

this question just posted by a person
which doesn't want his/her name to be informed in public
hmmm...
let me answer your question

Pernah buat org terasa hati dengan ayat-ayat kau??

my answer is:

wahai kawan ayat-ayat yang aku tulis dalam blog aku even dari mulut aku
mahu pun segala laman sosial
yang kau rasa pedih/terluka/terobek
hati kau tu mmng dicipta dan ditujukan supaya kau
terasa hati
"siapa makan cili dia yang terasa pedasnya"

kalau aku dalam situasi kau
dan aku baca status org kt Facebook atau segala
laman sosial yang laen,
dan ayat-ayat tu buat aku terasa hati

that's mean, that person trying to advise me.

don't be an idiot

sekolah pandai-pandai
tapi berfikiran macam budak hingusan.
sikit-sikit kena tegur dah nak mencari musuh
nmpak sangat pemikiran kau cetek
cuba ambil pengajaran
ubah perangai
yang org tk suka tu

this is not only for you but to all other people
out there..
yang rase diri dia bagus

i'm advising you, others and including me..

from

No comments: