11 years ago
Wednesday, June 22, 2011
1st day of summer 2011
1st day of summer?...
patut la Malaysia panas...
walaupun bukan negara yg mengalami cuaca bermusim
macam London tapi
tetap terkena tempias...
panas.. brape hari dah tak hujan..
patut la Malaysia panas...
walaupun bukan negara yg mengalami cuaca bermusim
macam London tapi
tetap terkena tempias...
panas.. brape hari dah tak hujan..
Saturday, June 4, 2011
dont fools by your eye
tremendously being fools
by picture..

penat berjalan berkilo-kilo meter
dari taman kajang sentral ke stesen KTM kajang...
waiting for the train to arrive for almost 1 hour...
berhimpit2 mcm ikan sardin dalam komuter...
berjalan balik dari stesen KTM serdang ke The mines...
last-last indah "" dari rupa...
headphone sonic gear anda mmng tut......
ok ok the sound is bombastic but the physical appearence mcm hampeh sket
chord sangat pendek.. tk boleh nk denga lagu sambil baring ish3
the moral of the story is
lain kali jgn tertipu dengan gambar..
balik2 ade makcik indon.. duduk depan rumah.. nk jumpe dengan tuan punye rumah
yang dikatekan seorang India..
"makcik rumah ni tk de org india"kata zaim..
berkali-kali ckp "rumah ni tk de org india kalau tangge sebelah lagi ade laaa"
namun makcik tetap berkeras nk jumpa gak..
makcik ni kang kne caci gak rasenye dah laaa org penat berjalan kaki tengah panas terik..
org ckp tk faham bahase pulak tu... nasib baik iman dihati masih tebal kalo tk lame dah kene caci makcik tu...
hari yg memenatkan....
by picture..

penat berjalan berkilo-kilo meter
dari taman kajang sentral ke stesen KTM kajang...
waiting for the train to arrive for almost 1 hour...
berhimpit2 mcm ikan sardin dalam komuter...
berjalan balik dari stesen KTM serdang ke The mines...
last-last indah "" dari rupa...
headphone sonic gear anda mmng tut......
ok ok the sound is bombastic but the physical appearence mcm hampeh sket
chord sangat pendek.. tk boleh nk denga lagu sambil baring ish3
the moral of the story is
lain kali jgn tertipu dengan gambar..
balik2 ade makcik indon.. duduk depan rumah.. nk jumpe dengan tuan punye rumah
yang dikatekan seorang India..
"makcik rumah ni tk de org india"kata zaim..
berkali-kali ckp "rumah ni tk de org india kalau tangge sebelah lagi ade laaa"
namun makcik tetap berkeras nk jumpa gak..
makcik ni kang kne caci gak rasenye dah laaa org penat berjalan kaki tengah panas terik..
org ckp tk faham bahase pulak tu... nasib baik iman dihati masih tebal kalo tk lame dah kene caci makcik tu...
hari yg memenatkan....
Wednesday, June 1, 2011
Thursday, May 26, 2011
Subscribe to:
Posts (Atom)






