Tuesday, March 1, 2011

jom rendam Hanphone


handphone saya dah berkali-kali rosak
hari tu bateri rosak untuk kali yg ke-3.
kali ni bile tekan application camera
dengan sesuka hati handphone saye je restart sendiri
kalau sekali je tk pe~
ni setiap kali tekan mesti restart
hal ini telah menyebabkan saya rasa tertekan
huaaa
kalo nnti buat experiment nk amek gamba
result camera tu la yg slalu digunakan
mcm mane ni.......
hmmmmm

kepda anda yg menhadapi masalah mcm saya
anda hendak la merendam handphone
masing-masing supaya handphone anda
akan rasa seperti apa yg anda rasa sekarang

arghhh tensyen nye....


rendam la hp anda mcm kt atas ni~!!!!

Sunday, February 27, 2011

Back To Nature



sem ni penuh dengan aktiviti yg berkaitan ngan nature
rasa teruja pula
ditambah dengan rase kempunan lama tk pegi kem
mmng asyik...
hehe
semoga
ALLAH
memberkati saya dan rakan-rakan ketika
di kem nanti


Renovation

Thanks to ALLAH
at last i found the template that really
make my eyes soothe fuhhh...

if some ones ask me
i will say it's really hard
at least i have change my template
from boring plain black
to a little coloured templates

yeah
that's all i wanted to say
have a pleasant journey with my blog
to all of you

Saturday, February 26, 2011

sedih plak

hari ni baru je balik dari KL maklumlah cuti seminggu heheh

balik-balik terus pasang laptop
mencari hiburan semperna cuti hehe
cuit-cuit external hard-disk skali ternampak laaa cerita
Hachiko-A Dog Story

mula-mula ingat cite tk best
dah nk delete dah pon
tapi try tengok......

selepas 1 jam 30 minit
huaaaaaaaa
mcm nk nanges pon ade tengok cite ni
(mcm nk nangis yek tk nanges pon)
tapi serious sedih
cerita ni berdasarkan cerita sebehar kt jepun
tahun 1924
lame dah...
tapi de remake oleh orang putih

Hachiko:A dog story

kisah dia menceritakan pasal sekor anak anjing
jalanan yg dijumpai oleh seorang professor dari universiti of tokyo
professor tu bela la hachiko ni dari kecik sampai besar.
tiap2 pagi profesor dgn hachiko ni akan berjalan same2 sampai
kt stesen keretapi Shibuya
sbb professor tu nk gi kerja
pastu disebabkan hachiko ni terlalu loyal kt tuan die
die sanggup tunggu tuan die dari pagi sampai laa tuan die balik
kt stesen tu jugak.
tapi satu hari tu die tunggu professor tu balik~tapi professor tu
tk keluar2 dari stesen keretapi tu
dan diberitakan yg professor tu mengalami pendarahan
dlm kepala dan mati di U die~
selama 9 tahun lepas tuan die mati, hachiko ni masih lagi
tunggu kepulangan tuan die dan die tak beredar walaupun sedetik

pade 1945 hachiko ni ditemui mati disebabkan jangkitan cacing kat jantung dan beberape tusukan kayu kt perut die
kesian....

sekarang ni patung gangsa hachiko diletakkan kt depan stesen shibuya untk mengenang
kisah tragis die huaaaa...

ni la rupe si hachiko mase die dah tua & masih tunggu tuan die selama 9 tahun
walaupun tuan die dah tk de


patung gangsa hachiko depan stesen keretapi shibuya



Tuesday, February 22, 2011

NO WAY

MOHAMAD HASRIL BIN ABD HAMID

says:

NO TO POLITIK LANGHORRR