Saturday, January 15, 2011

DONT INCLUDE US

kepada orang-orang yang berkenaan
tolong jangan campur/libatkan urusan peribadi anda
dengan kami

WE HAVE NOTHING TO DO WITH YOUR PERSONNEL PROBLEM

kami bukan lalang yang 24/7 kena ikut ckp anda semua
kalau itu urusan peribadi,
TOLONG
jangan libatkan kami.

WE HAVE OUR RIGHT TO BECOME FRIENDS/ENEMY WITH ANY ONE THAT WE LIKE

don't event think to persuade/provoke us

we know what we were doing

jangan ungkit bende yang anda tolong kami dan jadikan bende tu sebagai medium anda untuk
provokasi kami
sedangkan semua pertolongan yang anda berikan itu semua diakhiri dengan
kutukan/tidak ikhlas hati/ungkitan

THIS IS OUR WORD FOR ALL OF YOU

THIS NOTE IS STRICTLY TO THE ONE THAT WE CALL FRIENDS

STRICTLY FROM:

Monday, January 10, 2011

starting point

class has started today and I'm very excited
i have make up my mind to strive hard this semester
to get what I always wanted to achieve
may Allah bless me
in my way to succeed
May everything goes with what I wanted and nothing will
stand in my way

today is not that bad.
with
Urinalysis & body fluid
Hematology
and
Scientific communication

hope that this subject will go easy on me
hehe



Wednesday, December 29, 2010

Budak menangis kalah bola

Hehehe Malaysia menang piala AFF suzuki
aggregate 4-2
congrate Malaysia
wohoo~!!!!

tapi ternyate org2 Indon tk puas hati
siap ngutuk2 Malaysia negaraku yg tercinta uhuh
yg diorang besar2 kan isu laser itu je laaa
ayat diorang aduh...
cube bayangkan
tk kan la laser tu jadi sbb utama kalah ish3
banyak lagi faktor nye...
tapi ape nk buat
kalau otak manusia ni tk boleh
fikir jauh
lepas bace komen2 tu bukan rase nk marah tapi rase nk gelak
guling2 serious rase nk gelak
mcm ni rupenye org indon
sebabkan 1 sukan
(bola sepak)
siap nk berperang2 lagi tu hahaha


cube tengok gmba kt bawah ni
klik kalau nk besarkan
sampai kan upin ipin yg tk de kena- mengena pon jadi mangsa
hahaha lawak

yg ni jenis tk sedar diri
org Malaysia masuk Indon kebanyakan nye care halal
tk mcm diorang masuk negare ni
sebok nak banding2 kan negare besar/kecik
negare mmng besar...
kalau otk kecik org boleh pijak bile2 mase je

p/s Malaysian ni nasihat dari saye yek tk payah laaa kite nk layan mereka2
yg mcm ni tk kemane pon baik kite sibuk majukan negare dari sebuk
membalas komen diorang ni
yek

Majulah Sukan Untuk Malaysia~!!!


Kumpul sampai muntah

Ni la kerje saye hehe
mengumpul
saye dah ade sume series
except yg belum kluar lagi le heheh
tk best la kalau tengok yg baru tanpe
tengok sequel yg terdahulu
mane laa tau dah lupe
kalau tengok yg baru tk feel pulak
hehhee
~baru masyukkkk~

bukan crite ni je
banyak lagi cerite lain yg ade sequel saye kumpul
mcm
-jurrasic park
-the lord of the ring
dan lain2
hehe
rakan2 mau ke???
yg bernasib baik sahaje yek hehe



















Sunday, December 26, 2010

bye2 chatting space

to all:
i have suspended my Facebook and all others chatting space
for temporary
don't fell bad..
because i'll not going to remove all of you
this is for temporary purpose
I'll be back
no matter when I'll open it back

sincerely