Friday, May 14, 2010

MELAYANG: khayal sebentar~


saya ingin bertanya.
pernahkah anda melihat atau terdengar tentang kumpulan diatas?

sudah tentu anda tidak kenal langsungkn~
oleh itu sudah menjadi tanggung jawab saya untuk
mempopularkan kumpulan ini hik3~

BIOGRAFI:
Kumpulan ini ditubuhkan pada awal bulan mac yg lalu dimana
mereka telah mengadakan persembahan di sebuah universiti
iaitu, Universiti Kuala Lumpur [Institute of medical science technology]
bersemperna dengan hari terbuka universiti itu. Mereka telah meperlihat
imej yg dibawa mereka iaitu bertopeng masquerade dan bersarungkan
laboratory coat dimana kedua-duanya membawa simbol tertentu.
kumpulan ini bernaung dibawah syarikat rakaman yg kalau disebut mmng
tk terkenal langsung iaitu Abg Karim Studio Sdn. Bhd
dimana syarikat ini telah malahirkan bintang2 yg mmng kurang promosinya
sampai skarang tk maju-maju seperti, the Moppers dan Payung band
dibawah merupekan rakaman beberape minit oleh peminat-peminat
sewaktu kumpulan ini membuat persembahan.dan dijangka akan membuat
sequel pada sem hadapan~



yg selebihnya terpaksa dipotong harap maaf

p/s: sebagai salah seorang anggota kumpulan saye juge ade rase
sedikit malu~ nasib muke aku tk nmpak hek3~

trimas peminat-peminat kami di unikl mestech hik3~


fikiran ku buntu~


fikiran ku buntu yg mana satu jadi pilihanku huhu~ bende ni la yg melayang-layang kt fikiran skang cadang nk amek sijil spm dlm waktu cuti ni mmng dari dulu dh plan kalo nk amek nk pegi amek ngan kwn2 yg aku rapat tapi ade org mendesak aku die sroh gi reunion
The Phoenix Generation 21st batch of Sekolah Menengah Sains Teluk Intan
what da hell man!!!
aku ckp aku tk nk gi pastu knape yg dipakse2
bkan nye aku tk nk jumpe kengkawan
cume bajet lari aaa kalo gi reunion
bukit merah la ngat dekat ke duit mkn & minum
duit blanje lagi, duit dan duet dan duet
kalo aku ni cop duet boleh la pegi
kalo tiap2 ari boleh gi bukan stakat
bukit merah gunung-ganang pon bleh naek
pkai heli je~

i'm fixed my point ok~
i'm not going!!





Sunday, May 9, 2010

2 months!

sebenarnye tk tau nk update
pasal ape idea nk update blog ni pon
semakin lame semakin hilang
tapi apekan daye kalo ditinggal kn lame2 bersarang, bersawang dan
segala nye yg kt belakang die ade n-g

semenjak sibuk ngan aktiviti harian mase
kt kampus aku dh tk de mase sebenarnye nk update
blog kesayangan tapi tibe2 rajin plak ari nie.
cuti pon dh start, tapi tak tau la ape yg nk dibuat
duduk kt rumah...
rumah skang dh besa tk mcm dulu
bilek aku pon bertambah la besarnye hik3~
tv, ps2 and internet sume ade dlm bilek
alamatnye tk kuar kluar bilek la aku

arie ni mase ngah online tibe2 je rase nk meyelongkar
blog org ramai hik3~
of course la blog kawan2. lame sngat dh tk bace blog org
time by time i've seen that actually my friends which is
from my high school, they have improve a lot
for example keboy, topek and etc....
they all are good in blogging huhuhu~
terase tercabar gak
apsal la diorang ni sume ade je idea nk di abadi kan
dalam blog diorang
tapi keboy huhu skang ni smakin fasih berbahase igngeris

*thumbs up for you*

maybe aku pon ade gak bende nk msokkn dlm blog
tapi cume mls sskit hik3~
but i'll try to update from time to time
kalo ade berite baek ke gembire ke ape2 ke insyaALLAH
akan dimasukkn dlm blog ini

bye~


Thursday, April 1, 2010

Muzium kesenian Islam and kilang coklat

oleh kerane betape generous nye sir Borhan(pengajian Islam) ngan ms Ezlenn Qistina(human biochem) yg merupekn lecturer kitorang .... smalam die dh bwak kitorang pegi melawat. muzium kesenian Islam ngan kilang coklat~~tujuan nye biase la melawat ngan assignment la ape lagi hiki3~~~ kt bwh ni gmba kt muzium gmba kt kilang coklat tk dpt nk ambik sbb toke kilang tu kedekot tk bagi amek~~



prasan tk latar blakang warne kuning~ sebenarnye latar blakang tu dipenuhi ngan ayat suci Al-Quran cukup smpai 30 juzuk~







Wednesday, March 10, 2010

p 11, konsert kapreza dan percy jackson.....


P 11, Putrajaya: minggu lpas kitorang ngan lecturer anatomy & phisiology En Najib bawak kami bejalan gi putrajaya sbb nk maen bola tmpar... tapi sbelom pergi kitorang kne la berhimpit2 skit kt dlm van unikl.. tapi bile dh smpai fuhhhh best betol tmpat die kemudahan mmng lengkap siap ade swimming pool lagi..... mmng best laen kali kalau ade transport boleh gi lagi hik3~~ smpai2 kitorang solat A'sar then sume tron court bola tmpar.. maen smpai ari hujan lebat... tu pon tk brenti maen huhuu mmng best waktu tu~~~



En Najib ngah memanggil pemain hebat yg tngah tngkap gmba hik3~~


sbelom start maen tangkap gmba dlu~~


ade cm kt oversea tk?? tmpat mmng cun~~


bersungguh2 diorang maen dlm ujan~


jom maen!!


keesokan hari nye kitorang dilande ngan demam konsert hik3~ oleh sbb kitorang ni dok kolej pendeta zaaba kitorang ni berpeluang lah nk join karnival tapi tk gi pon~~ mlm konsert bru tron hik3~~ best gak mlm 2 artis walaupon tk ramai tapi lagu mmng best artis die~~ bob Af, mus mai ngan adam( yg ni aku tk minat tapi dh ade)~~
mlm 2 mmng happening aaa sume o.k kecuali adam aaa aku tk minat jadi agak bosan mase tu bdak pompuan je yg mejerit2~~


best gile la mase diorang nyanyi~~~


mase ni bdak pompuan ngah jerit2 terloncat2 hik3~

sbelom gi konsert aku ngan beberape org kwan dilande keboringan jadi kitorang gi midvalley
nk tngok wayang tapi tk tau ape huhu~ tetibe sorang kwn kitorang tepon tanye kitorang nk gi mid ke?? kitorang ckp la ya~~ then alang2 die dh ade kt mid kitorang sroh die bli tiket wayang 'Percy Jackson and The olympians: the lightning thief.' cite die mmng best rating 4/5
abes wayang, jln2 gi mph bookstores pastu nmpak buku percy jackson tapi cite yg laen ape lagi aku sapu je hik3~~



rating 4/5~~


ni la buku yg sempat disapu 'Percy Jackson & The olympians :the titan curse'